sobota, 20 grudnia 2014

Sposób na zwycięstwo!

Tym razem chciałabym się z Wami podzielić pewną zagadką. Oto ona:
Pewni Beduini jechali przez pustynię na swych wielbłądach. Było ich trzech. W pewnym momencie spotkali na swej drodze starca, który powiedział:
Zachód, Słońca, Pustynia, Karawana- Drodzy podróżnicy! Wysłuchajcie proszę nieznajomego, chciałbym Wam bowiem coś zaproponować. Mam duży majątek, niezliczone bogactwa, ale ponadto sędziwy wiek i nie mam komu zostawić mego dobra. Moja propozycja dla Was jest taka: ten, którego wielbłąd ostatni (w tym wypadku trzeci) dojedzie do najbliższej osady, otrzyma mój dobytek.
Podróżni z chęcią zgodzili się na postawioną im propozycję. Wyruszyli więc w drogę. Każdemu jednak zależało na zwycięstwie, nikt więc nie chciał zajechać do wioski jako pierwszy. Zwlekali więc jak tylko mogli.
Moje pytanie brzmi: Co mają zrobić Beduini, aby w szybki sposób zakończyć wyścig i tym samym wyłonić zwycięzcę?
Zapraszam do podzielenia się swymi wnioskami w komentarzach :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz